2010-10-24

Behovet

Jante kuvar mig, men nu har jag dödat draken och tagit mina första stapplande stavelser. Kanske blir jag en ny Schulman, vilket skulle göra mig självmordsbenägen, eller så blir jag en kopia av någon som redan finns. Men jag känner behovet, och jag kan ju inte hålla mina behov dolda bara för att någon annan redan gör det som är mina behov. Se det som att ha sex. Det är ett behov, varför ska man låta bli att ha sex för att någon redan har haft sex. Eller som när jag var ung/yngre då jag hade behov att bära prickig klänning, och då gjorde jag det, och vad jag vet så kändes det bra. Och nu så vill jag blogga så då bloggar jag och det känns: Bra. Kanske lite corny att skriva corny men nu gör jag det och det känns : Bra.

Frågor på det ? Bra.


Beundrar alla som skriver blogg. För någon gång har de skrivit det. Det första inlägget. Shiare mig.


Siesta !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar