2014-10-05

Revsundssjön

Jag har haft Revsundsjön på hjärnan hela sommaren. Jag kan komma på mig själv med att fantisera om hur den ser ut, eller bara att jag säger "Revsundssjön" lite för mig själv ibland. Det bara poppar upp. Revsundssjön.

Du vet, Revsundssjön är en sjö men en ö med en sjö. Den ligger i Bräcke och jag fick koll på den i somras när vi pratade om något jag inte riktigt minns på redaktionen. Då kom "Revsundssjön" till mig och sen dess har den inte lämnat mig.

Nu planerar jag kanske att ta mig till Bräcke bara för att det blivit en sådan grej.

I ÖVRIGT.

Det hör till ovanligheten att jag bloggar numera. Det är på gott och ont. Jag tycker att jag inte gör så mycket alls av det jag borde. Hela sommaren i bilder ligger på lite hårdiskar här å där och samlar digitalt damm. Synd.

Kanske ska ta tag i det snart och köra #TBT resten av vintern. Bara för att jag har så mycket bilder.

Kanske ska jag luska fram något projekt som jag kan hänföra mig åt. Typ ett par artiklar eller filma. Borde verkligen filma.

Lösningen får bli en tankekarta. Då kan jag göra en ring med en ring med en ring i. För att gestalta Revsundssjön, så är den med där å.

Kom inte ihåg vad han heter, inte hon heller. Men de kramades iaf. Fint.

Richard Richardsson var ny tränare i GIF. Det var kallt i juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar