2011-10-15

BildBildning

     Vad gör Magnus i skolan egentligen?

     En massa saker. Till exempel; lärde vi oss att man INTE får ta bort eller lägga till något i bilder, bara justera ljus och färger. För att veckan därpå lära oss PhotoShop och hur man tar bort eller lägger till saker i bilder alá Hellesö. Lika motsägelsefullt som Gud, typ. Om jag nu hädar så ber jag om överseende med det,  kommer inte på ett bättre exempel. Det är även lag på att alltid ha manuella inställningar på kameran, vilket är kul och svårt. Tackar Bror för försprånget i kamerakunskap.

     Jag har hur som haver följt reglerna i alla förutom en bild. Där jag har lagt ner en kafferast i Photoshop på att Klona kviga. Men jag erkänner ju direkt, så det kvittar.


Fordonet som jag långtidslånat.

Fordonet som jag långtidslånat och parkerat i en annan vinkel.

En ute-dusch, Mammas dröm. 

 Plöjning i allt annat än lera. (Fendt 820, Överum helburen 5sk vxl)

Svensk flygtrafik

Du är manipulerad, det är bara en ko. 
     Jag gillar himmelen bäst jag.

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är Magnus, du gör en gammal dag-mamma så glad!!

    SvaraRadera
  2. OH - det där vill jag ha i julklapp, inramat och så. duktig du är!!!!

    SvaraRadera