2013-01-05

Bomparom

Först ska jag visa några grejer:

Intervju med Elin Ruth, jag sköter snacket och gör själva intervjun. Det var spännande för min del.  Ellen Christoffer och Peter filmade.  Redigera och ljussatte gjorde vi i grupp, mysigt. 

Hade inte blogspot.com varit så dååååååligt hade jag kunnat smygbäddat in klippet här, men det får bli en trist länk istället. 

Synd är att en lampa blev tokigt ställd, Elins kind ser hårig ut under intervjun. Inte snällt. För mycket ljus bakifrån lyfter kinden. Förlåt Elin.




Spegelvänd med C
Ovan nämnda Christoffer (och lite jag) skrev även en text på intervjun jag gjorde, för tidningen Östran. Jag fick cred, Jakobsson stavat med C. Det var kul ändå. 









Lämnat Gårdtjärn, nu åter i Kvastastan, här är gräsmattorna gröna och snöhögarna små. Går och tänker på vår. Fast nyper mig i armen, det står januari. 

Helikoptern fick stanna hemma, den gick ändå sönder en del i en ilsken takfläkt. Synd, nu saknar jag den lite.

Den 22 januari är jag uppe igen som praktikant på P4. Jag vet inte exakt vad jag ska göra än, eller jo. Radio ska jag göra. Och bo i en egen liten lägenhet ett par hundra meter från radiohuset. Där hade jag flyt, tack Olle och Andreas. 

I dag har jag tränat och upptäckt en förkylning som satt sig i halsen. Fixat nytt videoredigerningsprogram på min egna dator, väldigt förvirrande. Vissa saker är sjukt bra, andra. Nja... Ska klippa ihop lite fina bilder och testa nu medsamma. 

Mot förkylningen äter jag frukt. Ljuscitron




Bomparom, vad du läser läses. Hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar