2014-01-02

Inläggets rubrik

Vi skulle inte brytt oss om att tid fanns om tid inte innebar förändring.

Det är enklare att prata om saker som tid, än sånt som verkligen är på riktigt. Som vad man gör, vad gör jag. 

I dag var jag bakfull, i går var jag på nyårsfest. Borka spelade och jag tittade på dem och på folk,  pratade med några.  

Samtalsämnen:
     Dödsmetall och dess texter.
     Bad english, engelska med sundsvallsdialekt/melodi
     Det fina med att ha en mustasch

Sen var det nytt år, ännu ett tecken på förändring. 

Bakfull, sen nykter och rastlös. En biltur senare låg en bil i ett dike och jag ville smälta som ost, ätas upp och försvinna. 

Motorvärmaren på baklastaren var trasig och skruvades bort. Sen var jag rastlös hela kvällen. Kunde inte göra något, gick runt. Bloggade, vilket kan ses som det yttersta tecknet på understimulans. 

Nu längtar jag efter en strukturerad vardag. Träning, saker att göra. Den presskannan jag ska köpa. Sommaren.
foto: @nickelkickel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar