2011-03-18

Vykort

Bilder. Kommer Bilder. Roliga och trakiga. Men bilder ska det komma iaf. Sa smaning om. Ska bara komma ihag sladden. Sen kommer det bilder.

Annars sa ar det en avslagen fredagskvall har i Surfers Paradise. Avslagen for min del iaf. Bara ta det lungt, fa ivag all vykort jag knapat ihop.
For fjorton vykort har jag skrivit, pa tok for manga. Men jag hamnar i en falla av vykorts skrivande. Jag tanker att en till till dom, men om jag skriver till dom sa borde jag skriva till dom. Och skriver jag till dom, sa borde jag verkligen skriva till dom. Och kommer dom hem till dom och ser att dom har fatt ett vykort av mig, medans dom inte har fatt ett vykort av mig. Da tanker jag att dom blir ledsen och tror att jag inte gillar dem lika mycket. Vilket inte ar sant. Sa da far man daligt samvete, skriver vykort till ALLA. Da tar det inte en lang tid sa blir man utbrand och kan inte gora nagot. Utbrand pa semestern!, na tack.
Darfor satter jag en grans nu. Bara fler vykort till Farmor och Morfar. Morfar ar den som for ovrigt leder vykortsracet, han har fatt tva.

Sa, nu ska jag skaffa frimarken och ga och posta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar