2011-08-18

Äppel päppel pirum parum


Kringla T, Kringla N, Kringla shift N.

Känner mig lite fjantig men samtidigt nöjd. För här sitter jag med överkapacitet så det sjunger om det, inbunden i borstad aluminium med ett välkänt äpple på. Dyrt var det också. Men allt för konsten - "Klart grabben ska ha en dator". Så nu sitter jag här. Med den moderna och dyra saken. Fritt fram att kalla mig posör och/eller material-lirare, det kan jag ta för det är det värt.

 Första kruxet: Hur får man av Voive Over-grejen? Sjukt less på "Alex" som läser upp vad än musen pekar på. Suck och stön. "Hieälpe"- som han säger när jag försöker lösa det.



1 kommentar:

  1. börja med att gå in på -systeminställningar- sedan in på -tal- och därifrån bör du hitta.

    kringla tabb är inte att förakta när det gäller snabba program byten

    SvaraRadera