2010-11-01

Ångestpiskad


Ariel Pink, Det är bra och flummigt. Gillart.


Sen till det tråkiga scenariot i helgen-
Oktobernatt. Tid, hyfs och social kompetens är inte längre med.
Oktoberdag. Tid, hyfs och social kompetens är med igen. Dom skänker ångest. Självuppfostran beordrar pisk. Så får det bli. Aj aj aj. Det var inte jag, det var spriten.

Men nog med sådant nonsens som att vara bakis, jag läste att:
Var tredje människa vill ge ut en bok, det skulle bli många böcker. Typ 3 miljoner, bokmässan skulle explodera. Trist, den som verkar så mysig enligt mor.
En annan mysig sak är kramar, jag hörde om: En närboende pojke som tyckte det var så konstigt när vuxna kramas. Det gjorde aldrig hans föräldrar, vardagstragik.

Jag har dock kramande föräldrar. Dom är så gölliga.

Vad blev detta för inlägg tänker jag nu, ingen aning. Men blogg´n är ju nyfödd, kan ju inte gå än ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar